cause cold
nostalgia
chills me to the bones
aloha hoyyyy


stone is my 2nd name
20 an giteww >.<
novel teman rapat wa
in alis's heart , maybe :)


bolditalicunderlinestrikeout
dimana-mana

mukabuku burungbiru
6 November 2011 @ 10:00 pm
kerja
assalamualaikum semua :)


dah lama bebenor aku tak meng-update kan diri kt sini kann . sorry yar !! aku perlukan waktu untuk betulkan mood aku yang dulu terumbang-ambing tu . now , i'm uke already. please, don't worry about me k :) 


ha , nak dimulakan cerita , aku bekerja sempena hari membetulkan keadaan aku tu. dan , alhamdulillah aku berjaya . nak tahu siapa ajak aku bekerja ? sudah semestinya cik lulu huda kita :) thanx awak , love you sooooooo much :* eh ter-kiss lak t 'sayang ' awak jeles :p uke,now back to the story . aku keje kat jj taman maluri . start dari 29 oktober 2011 hingga lah 5 november 2011 . sekejap je kan. 8 hari je lar kawan2. i'm working as casual worker. mesti nak tahu kan keje dia macam mana :) ha , tak nak bagi tahu lah . heee *padahal aku tak geti na terangkan* cover mesti baik punya kannn :) korang nak tahu tak aku department mana ? uke ni lawak !! beware , jangan gelak lebih2 tau . aku keje bahagian INNER WEAR . alar , macam bra , panties . nasib baik pompan punya jep . mula2 keje TERSANGAT-SANGAT LAH MALU uke. orang tanya saiz dorang lah , tanya mana lagi bagus lah . macam2 persoalan yang aku pernah dengar . semua boleh wat aku tergelak dan AKU TA TAHU NAK JAWAB APA . heee , teringat ada satu aunty cina ni tanya kt aku 'adik,u rasa i ni saiz berapa ha?' aigoooo !! rasa macam nak jerit jep ka situ ' AUNTY , SAIZ SAYA PUN SAYA TAK TAHU LAH !! ' hahaha , uke *malu jap *


bila2 dah beberapa hari yang lalu , aku dah banyak tahu dah. paling bangga aku dah tahu nak ikat bra kt hanger. berbelit-belit ou . siapa lembab mesti tak dpt tangkap cepat macam aku *berlagak jap* hahahha . dan , paling penting alhamdulillah aku dapat mengisi masa lapang aku dengan akitiviti yang funny lar gak . takde lah nak MERATAP KESEDIHAN sangat kan . hahahaha aku kena pegang janji kat fareed amierul *senior sekolah aku a.k.a kaunselor* heee aku kena bangun dan terus maju kehadapan . n now aku dah kembali ke otak ku yang gila . kesian kawan2 aku kena layan perangai gila aku balik :) thnx babe !! itu semua hanyalah gurauan . hanya untuk menggembirakan kan kembali hati ni :)


eh, ni dia beberapa kenangan ketika bekerja dulu . tengok lah ea 

ni dia cik lulu huda kita tengah bersantap :p



ni orang2 di department aku :)



promoter terhebat dorang ni *kasi thumbs up sikit*


ha, ni contoh benda aku susun everyday


aku paling rapat nan kak sham *sayang akak*


ha , yang ni minah yang cuba untuk senyum sepanjang masa. cantik kann dia *perasan jap*



kawan , (tuk sesiapa jep) aku sayang korang sangat2 . mekasih yee happy kan aku kembali ni senyuman paling ikhlas aku nak bagi kat korang semua 


the end xD


back to top?
diatas langit

05/2011 06/2011 07/2011 08/2011 09/2011 10/2011 11/2011 01/2012 02/2012 06/2012 07/2012 08/2012 09/2012 12/2012 05/2013 09/2013 10/2013
kisah lama

satu bulan lima hari hanya Allah saja yang tahu manja ? tekad nya siti hajar maaf,maaf,maaf kambing ? kasih + sayang ada apa dengan periksa terakhir? pengalaman pahit di raya pertama :'( penat + lelah + kaki + sakit