cause cold
nostalgia
chills me to the bones
aloha hoyyyy


stone is my 2nd name
20 an giteww >.<
novel teman rapat wa
in alis's heart , maybe :)


bolditalicunderlinestrikeout
dimana-mana

mukabuku burungbiru
20 October 2011 @ 11:53 pm
hanya Allah saja yang tahu
baru semalam mengukirkan senyuman


baru semalam mengucapkan kata-kata sayang


baru semalam berbalas pandangan


baru semalam kasih mekar dalam jiwa


baru semalam mengukuhkan kata janji


baru semalam rasa indah dalam diri


baru semalam kita bertemu 


baru semalam


semalam


TAPI


kenapa hari ini sangat kontra daripada semalam


kenapa ? kenapa ? kenapa ?


salah ke kita berkongsi masalah?


salah ke untuk aku mengetahuinya?


salah ke aku ingin menjadi pendengar setiamu?


salah ke aku ingin hulurkan bantuan kepada mu?


salah ke kita saling nasihat-menasihati?


apa salahku? apa kelakuanku yang kamu tak suka lagi? apa yang mengganggu fikiran mu itu ? Ya Allah, kuatkan lah hati hambamu yang lemah ini ya Allah . sungguh lemah aku hari ini . kenapa tetiba bertukar begini :'( mana pergi sifat penyayang mu seperti semalam . apa dosaku terhadapmu ? kenapa egomu tinggi sangat ? sampai bila na berdiam diri macam ini ? sampai bila nak terus meranakan hati ku ini ? mana pergi janji2 mu dulu ? di manakah kamu menyimpan nya? siapa aku dihatimu ? siapa ? siapa ? tiada sekelumit rindu ke yang terlintas kat hati kamu itu ? aku tahu kamu tidak sekejam itu . tapi sanggup kamu melihat aku merana keseorangan disini kann . hanya satu yang aku pinta maafkan aku jikalau semua ini berpunca dari diriku juga .


hari ini aku dapat rasakan kasih sayang seorang adik , terima kasih syazana kamarudzaman . you are always sit beside me when i need you , adik . thank you so much . i will appreciate it . walau apapun terjadi u're still my adik kandung uke sayang :') love you so much , nana . tiada siapa boleh pisahkan kita lagi selepas ini . itu janji akak uke . don't worry , i will take care of u dear *winkwink*
back to top?
diatas langit

05/2011 06/2011 07/2011 08/2011 09/2011 10/2011 11/2011 01/2012 02/2012 06/2012 07/2012 08/2012 09/2012 12/2012 05/2013 09/2013 10/2013
kisah lama

manja ? tekad nya siti hajar maaf,maaf,maaf kambing ? kasih + sayang ada apa dengan periksa terakhir? pengalaman pahit di raya pertama :'( penat + lelah + kaki + sakit kenapa? isnin yang indah