cause cold
nostalgia
chills me to the bones
aloha hoyyyy


stone is my 2nd name
20 an giteww >.<
novel teman rapat wa
in alis's heart , maybe :)


bolditalicunderlinestrikeout
dimana-mana

mukabuku burungbiru
23 October 2011 @ 12:42 am
satu bulan lima hari
sudah berakhir lah kisah bahagia aku. tutup lah buku cinta ku. tutup lah buku sayang ku. tutup lar buku rindu ku :'(



he said " i minta maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki dengan segala salah laku dan perbuatan i kat u selama ini.. i ta layak jadi bf yang penyabar dan baik dan setia.. kesalahan yang u buat dekat i memang i tak dapat nak maafkan dan i tak tahu macam mana nak hadapinya.. i hope you just forget me after this.. u tahu salah u apa dan u tahu apa yang i tak suka.. lebih baik kita sama-sama undurkan diri secara baik dan aman.. walauapapun, i tetap jaga u sampai bila-bila.. i harap u lupakan jelah i dan u tak sesuai dengan orang macam i.. i da lama perasan pasal ni.. anyway,nice to meet u siti hajar.. you are my best friend until i died.. daaaaaaaa assalamualaikum.. :'( + :( "


ini  lah bbm terakhir yang aku dapat dari muhammad fikri . apa perasaan aku ? aku tak tahu na ungkapkan macam mana lagi dah . hancur musnah harapan aku selama ini . 4 tahun aku menunggu , aku ikhlas maafkan kesalahannya yang lepas , tapi ini lah balasan yang aku dapat . aku sendiri tak tahu apa kesalahan aku sampai dia sungguh malu dengan perbuatan ku . sampai dia sungguh benci kat aku . aku terasa sungguh TERHINA diperlakukan seperti ini . mungkin betul aku yang salah tapi tidak adil bagi diri aku sebab aku tidak diberi kesempatan untuk membela diri aku sendiri . BENCI sungguh dia kat aku kann :') terlalu besar pengorbanan aku untuk si dia selama ini tapi kenapa dia ta pernah nak nampak semua itu yeee -.- berpuluh-puluh kali aku bagi bbm semuanya tak berbalas hanya dia baca sahaja . berkali-kali aku kol dia tapi 1 pun dia tak angkat. SITI HAJAR NI SANGAT HINA KE ? aku terlalu lemah ketika ini . dengan pening ku bertambah-tambah teruk . tidak terkira berapa kali aku pitam di bilik ku ini. aku hanya bazirkan masa ku di bilik ku ini sahaja . aku tau dia pun sakit .aku tau dia pun demam . tapi EGO nya dia . walauapapun , siti hajar ingin memohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki atas kesilapan siti hajar selama ini . selamat tinggal muhammad fikri . dengan ini tiadalah lagi QUERIDA dalam hati ku :')



dari semalam kawan-kawan ku hadir memberi semangat . Ya Allah , aku bersyukur sangat-sangat sebab aku masih ada kawan yang menyayangi aku . sungguh kalau mereka tiada dalam hidup aku , aku dapat rasakan aku tiada lagi di BUMI YANG FANA sekarang ini . rendah sungguh iman ku . cetek sungguh pemikiran ku . terima kasih wahai kawan yang telah menaikkan , memulihkan semangat aku . paling tidak dilupakan kepada ZATIL DAN HUDA yang sangat bertungkus-lumus membuatkan aku tersenyum kembali :') sayang korang sangat-sangat . tidak berbalas jasa korang terhadap aku yang lemah ini . terima kasih jugak kat kawan-kawan ku yang lain yang hadir hulurkan bantuan selama ini . sorry tak dapat sebut nama korang-korang semua :')



bak kata SYAZANA KAMARUDZAMAN " tolonglah kak siti , serius nana cakap . jangan jadi bodoh sebab lelaki. SEDANGKAN ..... KITA PUN ......... , inikan boyfie kita yang belum jadi hak mutlak . fikir situ sudah lah . tak guna menangis . buang masa je buang airmata tu . jangan tambahkan rasa benci nana dekat lelaki " 



Ya Allah , kenapa kau turunkan dugaan yang besar ini buat diri ku yang sangat lemah ini :'( tak tertanggung dah rasa sakit di dada ini . semua lelaki yang wujud dalam hidup aku semua nya sudah menghancurkan hati aku TERMASUKLAH ....... AKU SENDIRI . mana tidak nya aku benci dekat kaum adam . tapi sesungguhnya aku lemah . cepat lemah dengan pujuk rayu kaum adam . tolonglah jangan mensia-siakan hati kaum hawa ini lagi :') from now i know i should move on . selama ini aku boleh hidup tanpa lelaki walaupun ada di depan mata ku sendiri iaitu ...... aku tak pernah rasa kasih sayang seorang ..... :'( tak pe lah . aku dah biasa seperti ini . dari kecil dibiarkan , so takan da besar aku tak boleh pulak kan . aku berjanji akan terus kuat demi mu YA ALLAH , mak ku , adik ku , dan kawan-kawan yang sentiasa berada di sisi ku yang sangat menyayangi ku itu.
back to top?
diatas langit

05/2011 06/2011 07/2011 08/2011 09/2011 10/2011 11/2011 01/2012 02/2012 06/2012 07/2012 08/2012 09/2012 12/2012 05/2013 09/2013 10/2013
kisah lama

hanya Allah saja yang tahu manja ? tekad nya siti hajar maaf,maaf,maaf kambing ? kasih + sayang ada apa dengan periksa terakhir? pengalaman pahit di raya pertama :'( penat + lelah + kaki + sakit kenapa?